fredag 7 augusti 2015

Recycling

It's been very quite in the blog for a couple of weeks. It's because I'm away on holiday and don't have the time for any paper craft. But last week when I was away working at a summercamp for children, another leader there showed me how to braid baskets and bags using old milk, yoghurth and juice containers. It was so much fun but abit tricky. I will have to practise alot more but I am very pleased with the little basket I managed to do. 

Work in progres....


Done!



I hope you are enjoying a sunny summer! 

2 kommentarer:

  1. Fin korg! Har du någon beskrivning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack så mycket! Tyvärr har jag ingen beskrivning :-( Jag hade handledning under tiden jag gjorde min korg och det krävs nog att jag gör några till själv innan jag är helt säker på tekniken och kan ge en beskrivning. Men det finns säkert beskrivningar på youtube, men jag har inte kollat upp det själv. När jag känner mig säker på tekniken kan jag lägga upp en beskrivning :-)

      Radera