måndag 3 november 2014

#87-88 snöflinga

Jag köpte en scraptidning för allra första gången för några veckor sedan. Anledningen var att man fick en fin snöflingedie med tidningen som jag gärna ville ha. Men så besviken jag blev. Det var jättesvårt att stansa med den, det bara fastnade och gick sönder när jag försökte få loss det utstansade. Ja la den besviken åt sidan. Men så kom jag på att jag har läst att man kan använda smörpapper emellan för att lättare få bort det. Så häromkvällen gjorde jag ett försök, men med sånt papper man slår in kött/fisk i över disk. Det är glansigt, och det funkade perfekt! Jag kunde nu stansa ut fina snöflingor och så här blev de första korten:





1 kommentar:

  1. Vilken tur att knepet fungerade för dina julkort blev verkligen supersnygga med denna flinga som dekoration!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera