torsdag 2 januari 2014

colourful hand made flower

Jag har gjort en egen bakgrund till detta kort med olika distresser sprayat med perfect pearls mist. Sen har jag dekorerat med en egengjord blomma som fick härligt glitterlim i mitten. Stämpeln är från Kaiser och är en uppmaning till oss alla så här i början av det nya året :-)
Jag deltar i två utmaningar med det här kortet:
* Less is more challange week 129 July 20th theme hand made flower
abc-challenge C is for colourful

Jag tänker prova att ha större bilder än vad jag tidigare har haft. Säg gärna till om ni tycker att de är för stora.

4 kommentarer:

  1. Jag personligen gillar när bilderna är stora, så att man kan skåda alla läckra detaljer och strukturer och snygga bakgrunder (som här) riktigt ordentligt!

    Fint kort!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också när bilderna är i större format, så att man ser detaljer ordentligt.

    Tjusigt med egengjord blomma!

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card! Thanks for joining us at ABC Challenges and good luck!
    Hugs
    Natalie

    SvaraRadera
  4. Great card Asa. Love the background piece you have created. Thanks for playing along at ABC Challenges.

    Nikki

    SvaraRadera